فرکانسهای شفابخش و تاثیر آن بر زندگی

فرکانسهای شفابخش و تاثیر آن بر زندگی


تمام کائنات و تمام موجودات عالم )زنده و غیرزنده( در جنبش دائمی هستند، جنبشی به فرمان خدا که به زبان علمی ارتعاش نامیده میشود. از صندلی که بر روي آن نشسته ایدتا کاغذی که بر آن مینویسید و یا سنگی ثابت که بر روي زمین قرار دارد، همه چیز در نوسان دائم است، نوسانی منحصر به خود. این موضوع براي اجرام بزرگ کهکشانی نیز صادق است
تمام سلولهاي زنده، چه انسان و چه انگل، ارتعاشاتی با فرکانسهاي بالا تولید کرده و از خود منتشر میکنند و همچنین میتوانند به ارتعاشات دیگري با فرکانسهای مختلف از منابع خارجی پاسخ دهندنظریه ریسمان معروف است و بیان میکند که جهان فیزیکی ما از ارتعاشات صوتی ساخته شده است به گونهاي که انگار همه چیز در نتیجه یک گیتار عظیم کیهانی ساخته شده است، گیتاري که در جایی نامعلوم در کیهان در حال نواخته شدن است. این مفهومی دیوانه کننده و اعجاب آور است که توسط مغزهاي متفکر بزرگی چون استفن هاوکینگ تأیید شده است
اگر نت C در صداي شخصی پایین باشد، احتمال اینکه عنصر روي هم در بدن وي کم باشد، وجود دارد. فرکانس نت C در اکتاو دوم برابر 65/40 سیکل در ثانیه )هرتز( است، جالب اینکه وزن اتمی عنصر روي نیز برابر 65/37 است. بنابراین با گوش کردن به فرکانس روي، سلولهاي بدن این ارتعاش را دریافت کرده و هنگام خوردن مواد غذایی، عنصر روي آن را به راحتی جذب میکند.
بدن انسان یک سمفونی از اصوات است، هر چاکرا، هر عضو، هر استخوان، هر بافت و هر سلولی فرکانس تشدید خاص خود را دارد. همگی آنها با هم یک فرکانس ترکیبی و متحد و با صداي


مخصوص به خود را ایجاد میکنند
انسانها دریافت کنندگان و ارسال کنندگان زندهي ارتعاشات میباشند و قادر هستند تا از این فرکانسها براي ارتعاش اجسام و حتی شفابخشی و بازسازي سیستمهاي زنده مختلف استفاده کنند
کیچ فریک در شماره می/ژوئن 1997 در روزنامه لیدینگ ایج11 عنوان نمود که "... هر سلولی فرکانسی مخصوص به خود را دارد. هنگامیکه انسان از طریق تکنولوژي یک فرصت ایجاد هماهنگی در اختیار سلول میگذارد، سلول میتواند آن فرکانس را انتخاب نموده و به حالت ایدهآل خود بازگردد و حالت انرژي خود را بازیابد ... هنگامیکه این تکنولوژي اعمال گردد، در واقع هوش و ذات هر سلولی را تحت تأثیر قرار میدهد، میتوان گفت هر سلول هولوگرامی از کل بدن است. این حیطه از تشدید سلولی جنبهاي بسیار مهم و بنیادي از تکنولوژي ارتعاش است که به شدت نادیده گرفته شده است".


در حال حاضر اپ رادیواستیلو فرکانسها را با شبیه سازی از فرکانسهای کیهانی و با بسامدهای تخصصی بصورت آنلاین برای همه سنین قابل دسترسی کرده است که میتونید با توجه به دستورالعمل ها امتحان کنید



ایموتو13 ثابت کرد که صوت ساختار مولکولی آب را تغییر میدهد. با این حال، صوت میتواند سطح آگاهی و معنوي را نیز تغییر دهد. بسیاري از تمدنهاي باستانی و فرهنگهاي بومی مدرن هزاران سال است که از صوت براي درمان و رسیدن به سطوح بالاتري از آگاهی و معنویت استفاده کردهاند. محدوده وسیعی از تکنولوژيها و فناوريها وجود دارد که از صوت به عنوان ابزاري جهت ایجاد تغییرات استفاده میکنند. معمولترین و معروفترین استفاده از صوت، جهت مدیتیشن و آرامش بخشی است. ایجاد ریتم و موزیک نیز جهت کاهش استرس و آگاهی تیمی قابل استفاده است.
در اینجا فرکانس های ویژه ای وجود دارد که اثرات فوق العاده ای بر ذهن و بدن انسان دارد این دو فرکانس ۴۳۲ و ۵۲۸ هستند فرکانس ۵۲۸ به صدای معجزه معروف است که به بازسازی ساختار ژنتیکی و DNA مربوط است در سال ۲۰۱۰ یک الکترومغناطیس شناس به نام آقای جان هاچینسون از ونکوور کانادا با استفاده از فرکانس ۵۲۸ و دیگر فرکانس ها با موفقیت آب آلوده را تصفیه کرد.
فرکانس ۴۳۲ هرتز به عنوان فرکانس VIRTUS A معروف است، این فرکانس با ریاضیات تنظیم شده است که بیشترین سازگاری را با طبیعت دارد، موسیقی تنظیم شده با ورتس A اثر شفا دهندگی دارد چون بر اساس ریاضیاتی تنظیم شده که طبیعت از آن برای بازسازی خود استفاده می کند، هر دو فرکانس ۴۳۲ و ۵۲۸ هرتز نت های بعضی از موزیک های الهی گونه هستند که ثابت شده است می تواند ذهن و روح را شفا دهند، تمام آهنگسازان محبوب مانند باخ، شوپان، و موتزارت همگی از فرکانس های ۴۳۲ هرتز برای ساخت شاهکارهای هنری خود استفاده کرده اند، اما از این زمان به بعد فرکانس ها به ۴۴۰ هرتز تغییر کردند.
هر فرکانس اثر و شخصیت خاص خود را دارد، فرکانس ۳۹۶ کمک می‌کند غم و اندوه به شادی و لذت تبدیل شود و احساس گناه از انسان دور شود.
فرکانس ۴۱۷ کمک می‌کند تا زخم‌هایی روانی پاک سازی شود و امکان تغییر و اصلاح در ما ایجاد گردد. فرکانس ۵۲۸ همان طور که قبلا گفتیم به عنوان فرکانس طبیعی زمین شناخته می شود. این فرکانس ها ساختار ژنها را بازسازی می‌کند و دگرگونی و معجزه را برای زندگی به ارمغان می آورد. فرکانس ۶۳۸ روابط شما را بهبود می بخشد و عشق و صبر را برای شما به ارمغان می آورد، فرکانس ۷۴۱ شما را به خدا نزدیک می کند قدرت بروز خود را در شما ایجاد می کند.همچنین پاکسازی سلول های سمی را انجام می دهد.
۸۵۲ هرتز باعث بیداری درونی می شود و شمار ا به سمت معنویات هدایت می کند. ۹۶۳ هرتز کمک می کند که روح شما به تنظیمات اصلی خود برگردد و مستقیماً شما را به نور و یا خدا متصل می کند، معمولاً این فرکانسها برای بهبود ذهن و روح استفاده می شود.
آنچه که درکل نظام هستی شناخته شده‌است از جنس نور و فرکانس و یا از جنس انرژی و آگاهی‌ است.
در حقیقت این عناصر آنچنان پیوند نزدیکی با هم دارند که جداکردن آنها غیر ممکن است‌. اگر کمی‌‌به اطراف خود دقت کنید، متوجه دریایی از فرکانسهای نامرئی خواهید شد که حاوی اطلاعات رمزگذاری شده هستند. این امر مبین این موضوع است که جسم و روح شما را نیز‌، نور و اطلاعات و انرژی و آگاهی فرا گرفته است‌. به عبارت دیگر شما موجود آگاهی هستید که دارای جسم می‌‌باشد و بدن شما از طیف نوری تشکیل شده که به صورت گرانشی سازمان یافته‌، مملو از انرژی است‌. شما درست مثل رادیو، تلفن همراه، رسیور در حال دریافت و ارسال فرکانسهائی هستید که همگی سیگنالهای متفاوت را حمل می‌‌کنند‌. 
حال تصور کنید اگر می‌‌توانستید این امواج را در حالت مراقبه تحت کنترل بگیرید و با توجه به فضای اطراف این مراکز انرژی‌،وارد سیستم عامل آنها شوید و توجه خود را به آنها معطوف کنید، چه اتفاقی می‌‌افتاد‌.به عبارت دیگر تمامی‌‌امواجی که شما از بیرون دریافت و همچنین امواجی که از خود صادر می‌‌کنید روی هاله انرژی که در اطراف بدن شما وجود دارد اثرات مثبت یا منفی می‌‌گذارد‌. هاله در اصل همان می‌دان انرژی مغناطیسی است که همانند یک تخم مرغ اطراف بدن انسان را احاطه کرده و از طریق تصویر برداری هاله، از لکه ها و چولگی‌های آن می‌‌توان به بیماریهای جسمی‌‌فرد در نواحی مختلف پی برد‌.
مغز انسان نه‌تنها متوجه تغییرات صوتی در محیط می‌شود بلکه مشخص می‌کند که این تغییر ارزش پردازش به عنوان اطلاعات جدید را دارد یا خیر. بنابراین وقتی تلفن همکارتان زنگ می‌خورد یا صدای خنده‌ای از آن سوی دیگر دفتر می‌آید، تمرکز شما برهم می‌خورد. بنابراین استفاده از نویزی با اثر پوشانندگی صداهای محیط مانع از برهم خوردن تمرکز می‌شود.

مطالعه بهتر با نویز سفید
اگر سعی دارید برای امتحانات پایان ترم آماده شوید یا در امتحان ورودی شرکت کنید، می‌توانید از نویز سفید کمک بگیرید. دانشمندان یونیورسیتی کالج لندن با بررسی اسکن‌های MRI افرادی که به نویز سفید گوش می‌دادند به نتایج جالبی دست یافتند. براساس این مطالعه، گوش دادن به نویز سفید باعث بهبود در بازسازی تصویر می‌شود.
نویز صورتی؛ بهترین داروی خواب‌آور
اختلال در الگوی خواب انسان می‌تواند بر بازدهی و خلاقیت، اثر منفی بگذارد. نتایج تحقیقات دانشمندان دانشگاه نورث وسترن نشان می‌دهد که گوش دادن به نویز صورتی می‌تواند خواب را بهبود ببخشد. در این مطالعه تأثیر نویز صورتی بر افراد مسن بررسی شد. گوش دادن به نویز صورتی نه‌تنها خواب این افراد را عمیق‌تر کرد بلکه باعث افزایش سه برابری متوسط امتیاز آنها در تست‌های حافظه شد.

تمام مواد زنده و غیرزنده داراي تحرك و فرکانسی ویژه هستند که از دیگر فرکانسها تأثیر گرفته و بر دیگر فرکانسها تأثیر میگذارند. سلولهاي زنده داراي فرکانسهاي مخصوص به خود بوده و نسبت به فرکانسهاي اعمالی پاسخ میدهند، درصورتیکه، فرکانسهایی که در تعادل و توازن با بافت زنده نباشند، موجب بیماري میشوند. با استفاده از ابزارهاي درمان فرکانسی میتوان این عدم توازنها را قبل از اینکه منجر به بیماري شوند، اصلاح نمود.
این ابزارها مکمل روشهای درمان مدرن بوده و هیچگونه عوارض جانبی ندارند.


جهت دانلود قانونی فرکانس های شفابخش به وبسایت فایلیو مراجعه نمایید